Beroep waarzegger

Waarzeggers beweren toekomstige gebeurtenissen over het leven van een persoon te voorspellen en geven cliënten hun interpretatie. Vaak gebruiken zij verschillende technieken zoals het lezen van kaarten, handpalmen of theeblaadjes.  

Waarzegger: Open vacatures

Vind je droombaan op Talent.com, een van de grootste vacaturesites ter wereld.

Actuele vacatures: talent.com

Kennis

  • Waarzeggerijmethoden

    De methoden of voorwerpen die door waarzeggers worden gebruikt om de toekomst te interpreteren en te voorspellen, waaronder het lezen van kaarten, de handpalm of theebladeren.

  • Retoriek

    De kunst van betogen dat gericht is op het verbeteren van het vermogen van schrijvers en sprekers om hun publiek op de hoogte te stellen, over te halen of te motiveren.

  • Occultisme

    De studie van occulte kunsten of praktijken, het geloof in bovennatuurlijke krachten. Hieronder vallen alchemie, spiritualiteit, religie, magie en waarzeggerij.

Vaardigheden

  • Klanten werven

    Activiteiten opstarten om nieuwe en interessante klanten aan te trekken. Vragen naar aanbevelingen en referenties en zoeken naar plaatsen waar potentiële klanten zich bevinden.

  • Persoonlijkheid beoordelen

    Beoordeel hoe een bepaalde persoon mondeling of fysiek, in een specifieke situatie of in een specifieke situatie, zal reageren.

  • Advies geven over persoonlijke aangelegenheden

    Mensen advies geven over liefdes- en huwelijkskwesties, zakelijke kansen en werkmogelijkheden, gezondheid of andere persoonlijke aspecten.

  • Adviestechnieken gebruiken

    Klanten bij verschillende persoonlijke of professionele aangelegenheden adviseren.

  • Zichzelf promoten

    De eigen sterke punten op het gebied van vaardigheden en kennis in de markt zetten.

  • Een professioneel netwerk ontwikkelen

    Mensen in een professionele context bereiken en ontmoeten. Raakvlakken zoeken en uw contacten gebruiken in het belang van beide partijen. De mensen in uw persoonlijke professionele netwerk volgen en op de hoogte blijven van hun activiteiten.

  • Klantenservice verlenen

    Het behouden van de hoogst mogelijke klantenservice en ervoor zorgen dat de klantenservice te allen tijde op professionele wijze wordt verleend. Helpen om klanten of deelnemers zich op hun gemak te laten voelen en speciale vereisten ondersteunen.

  • Privacy van gebruikers van diensten bewaren

    De waardigheid en de persoonlijke levenssfeer van de cliënt respecteren en in stand houden, zijn of haar vertrouwelijke informatie beschermen en het beleid inzake vertrouwelijkheid duidelijk uitleggen aan de cliënt en andere betrokken partijen.

Optionele kennis en vaardigheden

mensen vermaken numerologie tarotkaarten lezen verschillende communicatiekanalen gebruiken technieken voor digitale marketing internetchat gebruiken afspraken beheren live optreden klein tot middelgroot bedrijf beheren mensenrechten promoten personen interviewen astrologie improviseren persoonlijke administratie bijhouden telefonisch communiceren handlezen

Source: Sisyphus ODB