Beroep verhuurmedewerker

Verhuurmedewerkers zijn verantwoordelijk voor het verhuren van apparatuur en het bepalen van specifieke gebruiksperiodes. Zij documenteren transacties, verzekeringen en betalingen.

Verhuurmedewerker: Open vacatures

Vind je droombaan op Talent.com, een van de grootste vacaturesites ter wereld.

Actuele vacatures: talent.com

Persoonlijkheidstypen

Kennis

  • Productkennis

    De aangeboden producten, hun functionaliteiten, eigenschappen en wettelijke en reglementaire vereisten.

  • Financiële draagkracht

    Financiële verrichtingen zoals berekeningen, kostenramingen, begrotingsbeheer waarbij rekening wordt gehouden met relevante commerciële en statistische gegevens, zoals gegevens over materialen, leveringen en mankracht.

  • Ondernemingsbeleid

    De regels die van toepassing zijn op de activiteiten van een bedrijf.

Vaardigheden

  • Financiële transacties verwerken

    Beheren van valuta's, financiële omwisselingsactiviteiten, deposito's en bedrijfs- en voucherbetalingen. Voorbereiden van uw gastenaccounts en deze beheren en contante betalingen of betalingen met creditcard en pinpas incasseren.

  • Persoonlijke gegevens van klanten registreren

    Persoonlijke gegevens van klanten verzamelen en in het systeem registreren; alle handtekeningen en documenten die nodig zijn voor verhuur bekomen.

  • Klanttevredenheid garanderen

    Omgaan met de verwachtingen van de klanten op professionele wijze, anticiperen en inspelen op hun behoeften en wensen. Zorgen voor een flexibele klantendienst om de tevredenheid en loyaliteit van de klant te waarborgen.

  • Inventaris van verhuurde items bijhouden

    Een actuele inventaris opstellen en bijhouden van alle multimediaproducten die aan klanten worden verhuurd.

  • Zelfstandig werken in verhuurdiensten

    Het uitvoeren van taken zoals het communiceren met klanten, het beantwoorden van de telefoon, het verhuren van producten, het oplossen van technische problemen zonder begeleiding of ondersteuning van anderen, het zelfstandig nemen van beslissingen en het aanvaarden van verantwoordelijkheid ervoor.

  • Behoeften van klanten identificeren

    Gebruik maken van passende vragen en actief luisteren om de verwachtingen, verlangens en vereisten van de klant naar product en diensten in kaart te brengen.

  • Verkoopdoelstellingen behalen

    Verkoopdoelen bereiken, gemeten aan inkomsten of verkochte eenheden. De doelstelling binnen een specifieke termijn bereiken, de verkochte producten en diensten dienovereenkomstig prioriteren en van tevoren plannen.

  • Rekenvaardigheden gebruiken

    Hanteren van een redenering en toepassen van eenvoudige of complexe numerieke concepten en berekeningen.

  • Meerdere taken tegelijkertijd uitvoeren

    Tegelijkertijd meerdere taken uitvoeren en zich bewust zijn van de hoofdprioriteiten.

  • Communiceren met klanten

    Reageren op en communiceren met klanten op de meest efficiënte en geschikte manier om hen in staat te stellen toegang te krijgen tot de gewenste producten of diensten, of andere hulp die zij nodig kunnen hebben.

  • Klanten helpen

    Klanten ondersteunen en adviseren bij het nemen van aankoopbeslissingen, door hun behoeften te begrijpen, geschikte diensten en producten voor hen te selecteren en op beleefde wijze vragen te beantwoorden over producten en diensten.

  • Nazorgdiensten aan klanten bieden

    Registreren, opvolgen en oplossen van en reageren op klantverzoeken, klachten en after-sales services.

  • Beschikken over computervaardigheden

    Op een efficiënte manier gebruiken van computers, IT-apparatuur en moderne technologie .

  • Vervolledigde contracten controleren

    De inhoud en nauwkeurigheid van vervolledigde contracten controleren.

  • Klanten informatie geven over prijzen

    Klanten voorzien van accurate en actuele informatie over vergoedingen en tarieven.

  • Claimprocedures beheren

    De relatie met een verzekeraar beheren met betrekking tot zijn verplichting om een door een verzekerde ingediende claim in ontvangst te nemen, te onderzoeken en ertegen op te treden.

  • Betalingen verwerken

    Betalingen zoals contanten, kredietkaarten en debetkaarten aanvaarden. Terugbetalingen verwerken in geval van retour of vouchers en marketinginstrumenten zoals bonuskaarten of lidmaatschapskaarten beheren. Aandacht besteden aan de veiligheid en de bescherming van persoonsgegevens.

  • Achterstallige huur afhandelen

    Het vaststellen van vertragingen in het terugbrengen en de gepaste maatregelen toepassen zoals extra betalingen en de aanpassing van de beschikbaarheid van verhuurbare items.

  • Gegevens verwerken

    Informatie invoeren in een systeem voor het opslaan en opvragen van gegevens via processen zoals scannen, handmatige codering of elektronische gegevensoverdracht om grote hoeveelheden gegevens te kunnen verwerken.

Optionele kennis en vaardigheden

vertrouwensband opbouwen met personen met verschillende culturele achtergronden soorten zeeschepen landbouwmateriaal diefstalpreventie beheren geldautomaat beheren mijnbouw-, bouwkundige en civieltechnische machineproducten verschillende communicatiekanalen gebruiken creditcardbetalingen actief luisteren contracten beheren oplossingen voor problemen creëren machineproducten kantoormaterialen soorten vliegtuigen verschillende talen spreken contractenrecht industriële gereedschappen software voor het beheer van klantrelaties gebruiken officiële overeenkomsten bewerkstelligen telefonisch communiceren diplomatisch zijn

Source: Sisyphus ODB