Beroep verantwoordelijke industriële wasserij

Verantwoordelijken van industriële wasserijen houden toezicht op de wasactiviteiten in een institutionele wasserij. Zij houden toezicht op het wasserij- en stomerijpersoneel, plannen en handhaven veiligheidsprocedures, bestellen voorraden en houden de begroting van de wasserij bij. Verantwoordelijken van industriële wasserijen garanderen de kwaliteitsnormen en zorgen ervoor dat aan de verwachtingen van klanten wordt voldaan.

Verantwoordelijke industriële wasserij: Open vacatures

Vind je droombaan op Talent.com, een van de grootste vacaturesites ter wereld.

Actuele vacatures: talent.com

Persoonlijkheidstypen

Kennis

  • Kwaliteitsstandaarden

    De nationale en internationale voorschriften, specificaties en richtlijnen die ervoor zorgen dat de producten, diensten en processen van goede kwaliteit zijn en geschikt zijn voor het beoogde doel.

  • Productkennis

    De aangeboden producten, hun functionaliteiten, eigenschappen en wettelijke en reglementaire vereisten.

  • Maatschappelijk verantwoord ondernemen

    Het omgaan met of beheren van bedrijfsprocessen op een verantwoordelijke en ethische manier, waarbij de economische verantwoordelijkheid voor de aandeelhouders even belangrijk wordt geacht als de verantwoordelijkheid voor sociale en milieubelanghebbenden.

  • Beheer van klantrelaties

    De klantgerichte managementbenadering en basisprincipes van succesvolle klantrelaties die zich richten op interacties met klanten zoals technische ondersteuning, klantenservice, after-sales support en directe communicatie met de klant.

  • Communicatieprincipes

    Het pakket gemeenschappelijke beginselen met betrekking tot communicatie zoals actief luisteren, een goede verstandhouding opbouwen, het juiste register gebruiken en de tussenkomst van anderen respecteren.

  • Klantendiensten

    Processen en beginselen die betrekking hebben op de klant, opdrachtgever, gebruiker en op persoonlijke diensten; daartoe kunnen procedures behoren voor het evalueren van de tevredenheid van klanten of gebruikers.

Vaardigheden

  • Bedrijfsnormen volgen

    Leiden en managen volgens de gedragscode van de organisatie.

  • Budgetten beheren

    De budgetten plannen en monitoren en hierover verslag uitbrengen.

  • Toezicht houden op de wasservice voor hotelgasten

    Ervoor zorgen dat het wasgoed wordt opgevangen, grondig gereinigd en tijdig wordt geretourneerd.

  • Productieschema aanpassen

    Aanpassen van de planning met het oog op een permanente verplaatsing.

  • Toezicht houden op het beheer van een zaak

    Een zaak beheren en ervoor zorgen dat er aan elke behoefte aan een goed verloop van de werkzaamheden wordt voldaan.

  • Dienstverlening controleren

    Ervoor zorgen dat alle werknemers een uitstekende klantenservice leveren in overeenstemming met het beleid van de onderneming.

  • Werknemers beoordelen

    De individuele prestaties van werknemers analyseren gedurende een bepaalde periode en uw conclusies meedelen aan de werknemer in kwestie of aan een hoger management.

  • Activiteiten delegeren

    Activiteiten en taken aan anderen delegeren op basis van de bekwaamheid, het niveau van voorbereiding, de competentie en de wettelijke beperkingen. Ervoor zorgen dat mensen begrijpen wat ze moeten doen en wanneer ze het moeten doen.

  • Klantenservice verlenen

    Het behouden van de hoogst mogelijke klantenservice en ervoor zorgen dat de klantenservice te allen tijde op professionele wijze wordt verleend. Helpen om klanten of deelnemers zich op hun gemak te laten voelen en speciale vereisten ondersteunen.

  • Betrokken zijn bij de dagelijkse werkzaamheden in het bedrijf

    Samenwerken met en werkzaamheden verrichten voor andere afdelingen, managers, supervisors en medewerkers in verschillende aspecten van het bedrijf, van het opstellen van boekhoudkundige rapporten, het bedenken van marketingcampagnes tot en met het contact hebben met klanten.

  • Naleving van gezondheids- veiligheids- en hygiënenormen waarborgen

    Toezicht houden op alle personeelsleden en processen om te voldoen aan de normen op het gebied van gezondheid, veiligheid en hygiëne. De afstemming van deze vereisten op de gezondheids- en veiligheidsprogramma’s van de onderneming melden en ondersteunen.

  • Oplossingen voor problemen creëren

    Problemen oplossen die zich voordoen bij het plannen, prioriteren, organiseren, faciliteren en evalueren van prestaties. Gebruik maken van systematische verzameling, analyse en synthese van informatie om de huidige praktijk te evalueren en nieuwe inzichten daarover te genereren.

  • Relaties met klanten onderhouden

    Een duurzame en betekenisvolle relatie met klanten opbouwen om tevredenheid en trouw te garanderen door accuraat en vriendelijk advies en ondersteuning te bieden, kwaliteitsproducten en -diensten te leveren en naverkoopinformatie en -service te verstrekken.

  • Behoeften van klanten identificeren

    Gebruik maken van passende vragen en actief luisteren om de verwachtingen, verlangens en vereisten van de klant naar product en diensten in kaart te brengen.

  • Vooruitgang naar streefdoelen analyseren

    De stappen analyseren die werden ondernomen om de doelen van de organisatie te bereiken om op die manier de gerealiseerde vooruitgang alsook de haalbaarheid van de doelen te evalueren, en om ervoor te zorgen dat de doelen gehaald kunnen worden binnen de deadlines.

  • Gezondheids- en veiligheidsprocedures plannen

    Procedures opstellen voor het handhaven en verbeteren van gezondheid en veiligheid op de werkplek.

  • Dienstroosters opstellen

    Plannen van de tijd en diensten van het personeel om de eisen van het bedrijf te weerspiegelen.

  • Toezicht houden op werkzaamheden

    Leiden van en toezicht houden op de dagelijkse activiteiten van ondergeschikt personeel.

  • Onderhoud van apparatuur garanderen

    Ervoor zorgen dat de voor de werking benodigde apparatuur regelmatig op fouten wordt gecontroleerd, dat routine-onderhoudswerkzaamheden worden uitgevoerd en dat reparaties worden gepland en uitgevoerd in geval van schade of gebreken.

  • Werk beheren

    Houdt toezicht op, instrueer en plan de werkzaamheden van de teams of de leden van het team. Stel tijdschema’s op en zorg ervoor dat deze worden nageleefd.

  • Klachten van klanten afhandelen

    Klachten en negatieve feedback van klanten beheren om problemen aan te pakken en, zo nodig, te zorgen voor een snel herstel van de dienstverlening.

  • Leiding geven aan personeel

    Werknemers en ondergeschikten beheren, die in een team of individueel werken, om hun prestaties en bijdrage te maximaliseren. Hun werkzaamheden en activiteiten plannen, instructies geven, de werknemers motiveren en aansturen om de doelstellingen van de onderneming te bereiken. Monitoren en meten hoe een werknemer zijn verantwoordelijkheden nakomt en hoe goed deze activiteiten worden uitgevoerd. Gebieden voor verbetering identificeren en suggesties doen om dit te verwezenlijken. Leiding geven aan een groep mensen om hen te helpen doelstellingen te bereiken en een doeltreffende werkrelatie tussen het personeel behouden.

Optionele kennis en vaardigheden

loonrapporten beheren vergaderingen regelen marketingstrategieën implementeren winstgevendheid beheren inventaris beheren werkstroomprocessen beheren oplosmiddelen gebruiken werknemers ontslaan goederen bestellen gezondheids- en veiligheidsmaatregelen in de schoonmaakindustrie stukken verzamelen voor wasdienst een team leiden materialen voor stomerij inspecteren toezicht houden op kwaliteitscontroles organisatorisch beleid omgaan met managers onderhoudsetiketten lezen werknemers opleiden

Source: Sisyphus ODB