Beroep supervisor contactcenter

Via de uitgebreide beroepskeuzetest kun je zien welke beroepen bij jouw persoonlijkheidsprofiel passen.

Persoonlijkheidstypen

  • Ondernemend / Conventioneel

Kennis

  • Kwaliteitsborging van oproepen
  • Beheer van klantrelaties
  • Eigenschappen van producten
  • Eigenschappen van diensten

Vaardigheden

  • Toezicht houden op werkzaamheden
  • Vergaderingen regelen
  • Oplossingen voor problemen creëren
  • Werknemers opleiden
  • Leiding geven aan personeel
  • Activiteiten delegeren
  • Omgaan met managers
  • Gegevensanalyses uitvoeren
  • Werknemers motiveren
  • Bedrijfsnormen volgen
  • Werklast voorspellen
  • Rapporten presenteren
  • Projectbeheer uitvoeren
  • Personeelscapaciteit analyseren

Optionele kennis en vaardigheden

gegevens over interacties met klanten bijhouden onderzoeken inzake klantendienst analyseren oproepkwaliteit meten antwoord geven op vragen van klanten elektronische handelssystemen dienstverlening controleren klachten van klanten afhandelen klantenoordelen analyseren principes van teamwerk helpdeskproblemen afhandelen personeel aanwerven werksfeer van continue verbetering creëren operationele activiteiten coördineren hulpbronnen beheren klantendiensten contact opnemen met klanten