Beroep supervisor contactcenter

Via de uitgebreide beroepskeuzetest kun je zien welke beroepen bij jouw persoonlijkheidsprofiel passen.

Persoonlijkheidstypen

  • Ondernemend / Conventioneel

Kennis

  • Eigenschappen van producten
  • Beheer van klantrelaties
  • Eigenschappen van diensten
  • Kwaliteitsborging van oproepen

Vaardigheden

  • Projectbeheer uitvoeren
  • Personeelscapaciteit analyseren
  • Gegevensanalyses uitvoeren
  • Werknemers motiveren
  • Vergaderingen regelen
  • Bedrijfsnormen volgen
  • Activiteiten delegeren
  • Werknemers opleiden
  • Werklast voorspellen
  • Omgaan met managers
  • Oplossingen voor problemen creëren
  • Rapporten presenteren
  • Leiding geven aan personeel
  • Toezicht houden op werkzaamheden

Optionele kennis en vaardigheden

contact opnemen met klanten klachten van klanten afhandelen klantendiensten oproepkwaliteit meten personeel aanwerven elektronische handelssystemen operationele activiteiten coördineren principes van teamwerk klantenoordelen analyseren gegevens over interacties met klanten bijhouden werksfeer van continue verbetering creëren hulpbronnen beheren onderzoeken inzake klantendienst analyseren antwoord geven op vragen van klanten helpdeskproblemen afhandelen dienstverlening controleren

Functietitels

  • Tp jump supervisor
  • Supervisor ziggo
  • The caribbean experience met teleperformance als supervisor
  • Manager b2b contactcenter
  • Klantenservice medewerker
  • Junior call center manager
  • Teamleider contactcenter
  • Sales supervisor american express
  • The caribbean experience met teleperformance als manager
  • Supervisor bol.com