Beroep servicemedewerker bioscoop, theater

Servicemedewerkers bioscoop, theater helpen bezoekers door hun de weg te wijzen in een groot gebouw, zoals een theater, een stadion of een concertgebouw. Ze controleren de tickets van de bezoekers, wijzen hun hun stoel en beantwoorden vragen. Servicemedewerkers bioscoop, theater kunnen toezicht houden op de veiligheid en veiligheidspersoneel waarschuwen indien nodig.

Servicemedewerker bioscoop, theater: Open vacatures

Vind je droombaan op Talent.com, een van de grootste vacaturesites ter wereld.

Actuele vacatures: talent.com

Persoonlijkheidstypen

Vaardigheden

  • Gasten begroeten

    Welkom op een vriendelijke manier verwelkomen op een bepaalde plaats.

  • De toegankelijkheid voor gasten controleren

    De toegankelijkheid voor gasten controleren en ervoor zorgen dat wordt voorzien in de behoeften van de gasten en te allen tijde de veiligheid wordt gehandhaafd.

  • Programma’s uitdelen in theaters

    Aan gasten blaadjes en programma’s verstrekken in verband met het evenement in kwestie.

  • Kaartjes controleren bij de ingang van een locatie

    Ervoor zorgen ervoor dat alle gasten geldige kaartjes hebben voor de specifieke locatie of show en rapporteren over onregelmatigheden.

  • Kaarten verkopen

    Kaarten ruilen voor geld om het verkoopproces te beëindigen door de tickets uit te reiken als een bewijs van betaling.

  • De weg wijzen aan gasten

    De weg wijzen aan gasten met behulp van gebouwen of op domeinen, naar hun zitplaatsen of performance setting, en hen helpen met eventuele aanvullende informatie, zodat zij de geplande bestemming van het evenement kunnen bereiken.

  • Klantenservice verlenen

    Het behouden van de hoogst mogelijke klantenservice en ervoor zorgen dat de klantenservice te allen tijde op professionele wijze wordt verleend. Helpen om klanten of deelnemers zich op hun gemak te laten voelen en speciale vereisten ondersteunen.

  • Communiceren met klanten

    Reageren op en communiceren met klanten op de meest efficiënte en geschikte manier om hen in staat te stellen toegang te krijgen tot de gewenste producten of diensten, of andere hulp die zij nodig kunnen hebben.

  • De voorzieningen van een hotelkamer uitleggen

    De voorzieningen voor de huisvesting van de gasten verduidelijken en aantonen hoe deze kunnen worden gebruikt.

Optionele kennis en vaardigheden

brandblussers gebruiken reclameaffiches ophangen berichten aan mensen doorgeven versnaperingen verkopen lijsten van deelnemers controleren in ploegen werken contacten leggen met veiligheidsautoriteiten defecte apparaten vervangen of repareren gebouwen gereedmaken regelgeving inzake brandveiligheid veiligheids- en bewakingsapparatuur bedienen opruimen na een evenement klachten van bezoekers behandelen waakzaam zijn betalingen verwerken amusementsactiviteiten voor gasten beheren gevaren voor de veiligheid vaststellen gevonden voorwerpen beheren noodevacuatieplannen beheren zorgen voor gasten met bijzondere behoeften mensenmassa’s beheersen

Source: Sisyphus ODB