Beroep relatiebemiddelaar

Relatiebemiddelaars bieden steun aan klanten bij het zoeken en het vinden van een partner en het organiseren van een afspraak. Zij verstrekken persoonlijk advies om cliënten te helpen hun datingdoelstellingen te halen. Zij werken ook in de virtuele omgeving waar zij de gebruikers helpen bij het beheren van persoonlijke profielen, het verzenden van berichten en het maken van connecties.

Relatiebemiddelaar: Open vacatures

Vind je droombaan op Talent.com, een van de grootste vacaturesites ter wereld.

Actuele vacatures: talent.com

Persoonlijkheidstypen

Kennis

  • Seksuologie

    Eigenschappen en ontwikkeling van de menselijke seksualiteit, seksuele geaardheid en seksuele relaties bij uiteenlopende groepen, waaronder tieners, ouderen of mensen met een handicap.

Vaardigheden

  • Een professioneel netwerk ontwikkelen

    Mensen in een professionele context bereiken en ontmoeten. Raakvlakken zoeken en uw contacten gebruiken in het belang van beide partijen. De mensen in uw persoonlijke professionele netwerk volgen en op de hoogte blijven van hun activiteiten.

  • Mensenrechten promoten

    Mensenrechten en diversiteit promoten en respecteren in het licht van de fysieke, psychologische, geestelijke en sociale behoeften van autonome personen, rekening houdend met hun standpunten, overtuigingen en waarden, en de internationale en nationale gedragscodes en de ethische implicaties van de verlening van gezondheidszorg, en daarbij te zorgen voor hun recht op privacy en het waarborgen van de vertrouwelijkheid van informatie van de gezondheidszorg.

  • Klantenservice verlenen

    Het behouden van de hoogst mogelijke klantenservice en ervoor zorgen dat de klantenservice te allen tijde op professionele wijze wordt verleend. Helpen om klanten of deelnemers zich op hun gemak te laten voelen en speciale vereisten ondersteunen.

  • Relaties met klanten onderhouden

    Een duurzame en betekenisvolle relatie met klanten opbouwen om tevredenheid en trouw te garanderen door accuraat en vriendelijk advies en ondersteuning te bieden, kwaliteitsproducten en -diensten te leveren en naverkoopinformatie en -service te verstrekken.

  • Advies geven over daten

    Klanten tips geven over hoe iemand te benaderen en hoe zich te gedragen tijdens dates, suggesties doen over wat te dragen en over welke activiteiten populair of origineel zijn om tijdens een afspraak te doen.

  • Communicatievaardigheden leren aan klanten

    Klanten tips geven om mondeling en niet-mondeling te communiceren en hun de passende etiquette leren voor verschillende soorten situaties. Klanten helpen om effectievere, duidelijkere of meer diplomatieke communicatievaardigheden te verwerven.

  • Mensen koppelen

    Vergelijken van profielen van klanten om te zien of ze vergelijkbare belangen hebben of kenmerken hebben die goed bij elkaar passen. Selecteren van de beste matches en mensen met elkaar in contact brengen.

  • Advies geven over persoonlijke aangelegenheden

    Mensen advies geven over liefdes- en huwelijkskwesties, zakelijke kansen en werkmogelijkheden, gezondheid of andere persoonlijke aspecten.

  • Behoeften van klanten identificeren

    Gebruik maken van passende vragen en actief luisteren om de verwachtingen, verlangens en vereisten van de klant naar product en diensten in kaart te brengen.

  • Dates regelen

    Dates regelen voor klanten met personen die ze zelf hebben gekozen, personen die zijn voortgekomen uit een matchmakingtest of mensen die uzelf gesuggereerd hebt.

  • Persoonlijkheid beoordelen

    Beoordeel hoe een bepaalde persoon mondeling of fysiek, in een specifieke situatie of in een specifieke situatie, zal reageren.

  • Adviestechnieken gebruiken

    Klanten bij verschillende persoonlijke of professionele aangelegenheden adviseren.

  • Mensen profileren

    Een profiel van iemand opstellen door de kenmerken, persoonlijkheid, vaardigheden en motieven van deze persoon te beschrijven, vaak door gebruik te maken van informatie verkregen uit een interview of vragenlijst.

  • Actief luisteren

    Aandacht schenken aan wat anderen zeggen, geduldig de punten begrijpen die naar voren worden gebracht, de juiste vragen stellen en niet op ongepaste momenten onderbreken; goed kunnen luisteren naar de behoeften van klanten, passagiers, gebruikers van diensten of anderen, en dienovereenkomstig oplossingen kunnen bieden.

Optionele kennis en vaardigheden

professionele administratie bijhouden personen interviewen klein tot middelgroot bedrijf beheren ondernemingsbeleid toepassen vraaggesprekken documenteren testen beheren modetips aan klanten geven persoonlijkheidstesten gebruiken verschillende communicatiekanalen gebruiken advies geven over online daten klanten met bijzondere behoeften assisteren lezingen geven afspraken beheren kennis van menselijk gedrag gebruiken psychologie dates begeleiden persoonlijke administratie bijhouden trainingen organiseren

Source: Sisyphus ODB