Beroep ontwikkelaar wed-, loterij- en kansspelen

Ontwikkelaars van wed-, loterij- en kansspelen creëren, ontwikkelen en produceren inhoud voor nieuwe loterijen en soortgelijke spellen voor een groot publiek.

Ontwikkelaar wed-, loterij- en kansspelen: Open vacatures

Vind je droombaan op Talent.com, een van de grootste vacaturesites ter wereld.

Actuele vacatures: talent.com

Persoonlijkheidstypen

Kennis

  • Unreal Engine

    De game-engine Unreal Engine, namelijk een softwarekader dat bestaat uit een geïntegreerde ontwikkelingsomgeving en gespecialiseerde ontwerptools, bedoeld voor de snelle herhaling van door de gebruiker gegenereerde computerspellen.

  • Juridische normen bij kansspelen

    De wettelijke eisen, voorschriften en beperkingen voor kansspelen en wedden.

  • Frostbite (systemen voor het maken van digitale games)

    De game engin Frostbite, namelijk een softwarekader dat bestaat uit een geïntegreerde ontwikkelingsomgeving en gespecialiseerde ontwerptools, bedoeld voor de snelle iteratie van door de gebruiker gegenereerde computerspellen.

  • Unity (systemen voor het maken van digitale games)

    De game engine Unity, namelijk een softwarekader dat bestaat uit een geïntegreerde ontwikkelingsomgeving en gespecialiseerde ontwerptools, bedoeld voor de snelle iteratie van door de gebruiker gegenereerde computerspellen.

  • Id Tech

    De game engine id Tech, een software-framework dat bestaat uit een geïntegreerde ontwikkelingsomgeving en gespecialiseerde ontwerptools voor de snelle herhaling van door de gebruiker vervaardigde computerspellen.

  • Systemen voor het maken van digitale games

    De geïntegreerde ontwikkelingsomgeving en gespecialiseerde ontwerpinstrumenten, ontworpen voor de snelle herhaling van door de gebruiker vervaardigde computerspelletjes.

  • CryEngine

    De game engine CryEngine is een software-raamwerk dat bestaat uit geïntegreerde ontwikkelomgevingen en gespecialiseerde ontwerpinstrumenten, die zijn ontworpen voor de snelle iteratie van door de gebruiker vervaardigde computergames.

  • Source (systemen voor het maken van digitale games)

    De game engine Source is een softwarekader dat bestaat uit een geïntegreerde ontwikkelingsomgeving en gespecialiseerde ontwerptools, bedoeld voor de snelle iteratie van door de gebruiker gegenereerde computerspellen.

  • Logica van spelers

    De door deelnemers aan loterijen, weddenschappen of kansspelen gehanteerde strategieën en logica.

  • Spelregels

    Reeks beginselen en regels die van toepassing zijn op een spel

Vaardigheden

  • Ethische gedragscode voor kansspelen volgen

    De regels en de ethische code volgen die worden gebruikt in kansspelen, weddenschappen en lottospelen. Het vermaak van de spelers in gedachten houden.

  • Problemen bij kansspelen oplossen met behulp van digitale middelen

    ICT-middelen, -hulpmiddelen en -competentie gebruiken voor het oplossen van kansspel-, gok- en loterijproblemen, zoals problemen met de werking van spellen.

  • Concepten voor kansspelen bedenken

    Concepten bedenken voor het creëren van een kans-, gok- of loterijspel.

  • Aanpassen aan veranderende situaties

    Benadering van situaties aanpassen op basis van onverwachte en plotselinge wijzigingen in de behoeften, het humeur of de trends van mensen; strategieën veranderen, improviseren en op natuurlijke wijze zich aanpassen aan die omstandigheden.

  • Kansspelen ontwikkelen

    Ontwikkelen van nieuwe gok- en loterijspelen of het combineren van bestaande spelen om een nieuw spel te creëren.

  • Spellen bedienen

    Alle klanten ontvangen en begroeten aan de speeltafels, volledig op de hoogte zijn van de regels en bedrijfsprocedures van alle spellen in het casino; duidelijk en vol vertrouwen commentaar geven tijdens alle spellen en het vereiste niveau van tafelbeveiliging handhaven, waarbij ervoor wordt gezorgd dat eventuele problemen onder de aandacht van de tafelinspecteur worden gebracht; de spellen onder controle houden door ze op de voet te volgen met betrekking tot het volume van de fiches en de behoeften van de klant en het bedrijf; laten merken de klanten en hun speelwijze te zien, en in voorkomend geval reageren op hun verzoeken; volledig uitleg geven over de regels voor het spelen van de spellen aan de klanten, en erkennen wanneer de klanten hulp en assistentie nodig hebben en op een positieve manier bijstand verlenen.

  • Gespecialiseerde ontwerpsoftware gebruiken

    Ontwikkelen van nieuwe ontwerpen met gespecialiseerde software.

  • Engine voor virtuele games ontwikkelen

    Een virtueel softwarekader creëren waarin de details van de uitvoering van gewone spelgerelateerde taken worden samengevat.

  • Gamepsychologie toepassen

    Gebruikmaken van de beginselen van menselijke psychologie bij het opstellen van strategieën voor de ontwikkeling van kansspelen om aantrekkelijke spellen te creëren.

Optionele kennis en vaardigheden

spellen tonen reeds ontwikkeld spel aanpassen aan de markt gegevensbescherming multimediasystemen ict-softwarespecificaties omgaan met tegenslagen culturele verschillen respecteren informatie over sportcompetitie

Source: Sisyphus ODB