Beroep manager klantbeleving

Via de uitgebreide beroepskeuzetest kun je zien welke beroepen bij jouw persoonlijkheidsprofiel passen.

Persoonlijkheidstypen

  • Onderzoekend / Ondernemend
  • Artistiek / Onderzoekend

Vaardigheden

  • Doelstellingen voor de middellange en lange termijn plannen
  • Verbeteringsstrategieën aanbieden
  • Samenwerking tussen de verschillende afdelingen waarborgen
  • Klantgegevens analyseren
  • Klantbeleving ontwerpen
  • Gezondheids- veiligheids- en hygiënewetgeving op het gebied van voedsel naleven
  • Klantervaringen beheren
  • Werk voor speciale evenementen controleren
  • Toegangsstrategieën ontwikkelen
  • Klachten van klanten afhandelen
  • Bedrijfsprocessen verbeteren
  • Bedrijfsdoelstellingen analyseren
  • Klantenservice verlenen
  • Klantgedrag observeren
  • Stresspunten bij klantinteractie identificeren
  • Klantgegevens vastleggen
  • Klantenoordelen analyseren
  • Gegevensprivacy garanderen

Optionele kennis en vaardigheden

interculturele vaardigheden tonen in het hotel- en restaurantwezen klantensegmentatie kwantitatief onderzoek uitvoeren behoeften van klanten identificeren dienstroosters opstellen gasten begroeten werknemers opleiden klanten met bijzondere behoeften assisteren alcohol- en drugsmisbruik detecteren een incidentenrapportage bijhouden kwalitatief onderzoek uitvoeren verkoopstrategieën ten uitvoer brengen marketingstrategieën implementeren naleving van gezondheids- veiligheids- en hygiënenormen waarborgen analytisch denken team leiden in het hotel- en restaurantwezen marktonderzoek uitvoeren