Beroep manager klantbeleving

Via de uitgebreide beroepskeuzetest kun je zien welke beroepen bij jouw persoonlijkheidsprofiel passen.

Persoonlijkheidstypen

  • Onderzoekend / Ondernemend
  • Artistiek / Onderzoekend

Vaardigheden

  • Klantenservice verlenen
  • Klantenoordelen analyseren
  • Doelstellingen voor de middellange en lange termijn plannen
  • Gezondheids- veiligheids- en hygiënewetgeving op het gebied van voedsel naleven
  • Stresspunten bij klantinteractie identificeren
  • Werk voor speciale evenementen controleren
  • Verbeteringsstrategieën aanbieden
  • Klantbeleving ontwerpen
  • Gegevensprivacy garanderen
  • Samenwerking tussen de verschillende afdelingen waarborgen
  • Klantgegevens analyseren
  • Klantervaringen beheren
  • Klantgedrag observeren
  • Toegangsstrategieën ontwikkelen
  • Bedrijfsprocessen verbeteren
  • Klachten van klanten afhandelen
  • Bedrijfsdoelstellingen analyseren
  • Klantgegevens vastleggen

Optionele kennis en vaardigheden

kwalitatief onderzoek uitvoeren werknemers opleiden team leiden in het hotel- en restaurantwezen verkoopstrategieën ten uitvoer brengen gasten begroeten alcohol- en drugsmisbruik detecteren marktonderzoek uitvoeren dienstroosters opstellen een incidentenrapportage bijhouden analytisch denken naleving van gezondheids- veiligheids- en hygiënenormen waarborgen kwantitatief onderzoek uitvoeren klanten met bijzondere behoeften assisteren behoeften van klanten identificeren marketingstrategieën implementeren interculturele vaardigheden tonen in het hotel- en restaurantwezen klantensegmentatie

Functietitels

  • Teamleider klantenservice
  • Klantenservice manager
  • Teammanager klantenservice
  • Facility manager key accounts – algemeen
  • Manager telesales
  • Manager customer experience
  • Manager particuliere installaties zonneplan
  • Junior project manager research (fulltime)