Beroep manager dienstverlening

Via de uitgebreide beroepskeuzetest kun je zien welke beroepen bij jouw persoonlijkheidsprofiel passen.

Persoonlijkheidstypen

  • Ondernemend / Onderzoekend

Kennis

  • Productkennis
  • Klantendiensten
  • Beheer van klantrelaties
  • Maatschappelijk verantwoord ondernemen
  • Communicatieprincipes

Vaardigheden

  • Toezicht houden op het beheer van een zaak
  • Behoeften van klanten identificeren
  • Oplossingen voor problemen creëren
  • Toezicht houden op werkzaamheden
  • Leiding geven aan personeel
  • Bedrijfsnormen volgen
  • Businessplannen opstellen
  • Gezondheids- en veiligheidsprocedures plannen

Optionele kennis en vaardigheden

prestaties van medewerkers van een organisatie evalueren omgaan met managers logistiek beheren personeel aanwerven verschillende communicatiekanalen gebruiken wellnessproducten activiteiten rond dochterondernemingen ict-project beheren loonrapporten beheren ledenbestanden beheren communiceren met klanten organisatorisch beleid motoronderdelen werkprocedures ontwikkelen producenten bezoeken strategische bedrijfsbeslissingen nemen oproeproutering boekhouding diensten verkopen analytisch denken elektronische handelssystemen evenementen organiseren planning van de inventaris uitvoeren verantwoordelijkheid tonen werk beheren reclamecampagnes coördineren cosmetica principes voor bedrijfsbeheer lidmaatschappen beheren communicatie binnen organisaties bevorderen onderzoeken inzake klantendienst analyseren vergaderingen regelen recreatieve activiteiten promoten klantenoordelen analyseren diagnostische apparatuur voor automobielindustrie autotechniek budgetten beheren interne mededelingen verspreiden een team leiden vertrouwelijkheid van informatie callcentertechnologieën lidmaatschap analyseren organisatorische beleidslijnen opstellen leden werven lidmaatschapsprocedures coördineren diensten in wellnesscentra plannen klanttevredenheid garanderen analyses van de behoeften van klanten uitvoeren streven naar bedrijfsgroei toezicht houden op verkoopactiviteiten klanten informeren over wijzigingen en annuleringen van activiteiten contact opnemen met klanten bedrijfsbehoeften analyseren professionele administratie bijhouden verkoopdoelstellingen behalen klachten van klanten afhandelen onderhoud van apparatuur verzekeren recreatieaccommodatie beheren bedrijfsplannen voor onlineverkoop ontwikkelen de organisatie vertegenwoordigen communiceren met klantendienst dienstverlening controleren reparaties van motorfietsen uitvoeren communicatietechnieken gebruiken apparatuur volgen marketingstrategieën implementeren reclamecampagnes plannen betrokken zijn bij de dagelijkse werkzaamheden in het bedrijf creatieve processen stimuleren noodevacuatieplannen beheren strategieën om inkomsten te genereren ontwikkelen schoonmaakwerkzaamheden beheren cosmetica verkopen werknemers ontslaan dienstroosters opstellen productieschema aanpassen verkoopcijfers van producten bestuderen verkoopactiviteiten relaties met leveranciers onderhouden rekeningen beheren activiteiten delegeren werknemers opleiden goederen bestellen gegevens over voorraden bijhouden kaarten verkopen contacten onderhouden met lokale overheden informatie geven klantenservice verlenen evenementen op culturele ontmoetingsplaatsen promoten operationele begroting beheren stukken verzamelen voor wasdienst begeleidingsmethodes arbeidswet kosten-batenanalyserapporten verstrekken klein tot middelgroot bedrijf beheren omgaan met druk door onverwachte omstandigheden gebruik van recreatiefaciliteiten inplannen klantendienst beheren soorten wellnesscentra financieel plan opstellen werkgerelateerde verslagen schrijven personen interviewen werksfeer van continue verbetering creëren capaciteitenniveau's van medewerkers beoordelen verkoopopbrengsten maximaliseren werkstroomprocessen beheren takenschema's beheren gratis stalen van cosmetica aanbieden klantgegevens verzamelen een professioneel netwerk ontwikkelen strategieën voor lidmaatschap ontwikkelen salarissen beheren nieuwe zakenkansen identificeren grafisch ontwerp afspraken beheren voldoen aan pluknormen salonbeheer klantenservicetechnieken aanleren verkoopstrategieën gegevens van automatische oproepverdeling interpreteren boekhoudregelgeving reparaties van voertuigen uitvoeren autobediening folders schrijven team leiden problemen bij voertuigen vaststellen advies geven aan klanten onderhoudsetiketten lezen marketingprincipes aanleren communicatie met vreemde culturen tot stand brengen kwaliteitsstandaarden inventaris beheren klantenservice bieden verkoopgesprekken houden dagelijks werk controleren werknemers beoordelen toezicht houden op kwaliteitscontroles gasten inchecken relaties met klanten onderhouden activiteiten van callcenters analyseren winstgevendheid beheren zakenrelaties aangaan ondernemingsbeleid oplosmiddelen gebruiken verkoopverslagen opstellen klantbeheer uitvoeren rapporten presenteren doelstellingen voor de middellange en lange termijn plannen kernprestatie-indicatoren van callcenters beheren personeelscapaciteit analyseren telemarketing prijsinformatie geven gasten begroeten verslag uitbrengen over het algemene beheer van een bedrijf zakelijke analyse verkoopstrategieën ten uitvoer brengen soorten voertuigmotoren klanten advies geven over het gebruik van cosmetica boekhoudkundige technieken werk van werknemers voor onderhoud van voertuigen plannen kantoorsoftware organisatorische beleidslijnen vaststellen toezicht houden op het onderhoud in wellnesscentra public relations zakelijke analyses uitvoeren dagelijkse informatieactiviteiten leiden kwaliteitsborging van oproepen verkoopfacturen opstellen ledenadministratie volledig beheren materialen voor stomerij inspecteren marketingtechnieken voor sociale media vooruitgang naar streefdoelen analyseren gegevensbescherming naleving van gezondheids- veiligheids- en hygiënenormen waarborgen recreatieactiviteiten operationele efficiëntietraining geven aan werknemers cosmetica aanbevelen aan klanten marktonderzoek uitvoeren contracten beheren bedrijfsprocessen analyseren naleving van bedrijfsregels waarborgen antwoord geven op vragen van klanten gegevens over interacties met klanten bijhouden voorraadniveaus bewaken risicoanalyses uitvoeren fotografie onafhankelijke operationele besluiten nemen samenwerken bij de ontwikkeling van marketingstrategieën grond- en hulpstoffen beheren kooptrends van consumenten analyseren toezicht houden op de wasservice voor hotelgasten financieel beheer hygiënenormen opstellen gezondheids- en veiligheidsmaatregelen in de schoonmaakindustrie dagelijkse prioriteiten stellen reclametechnieken klachten behandelen recreatieprogramma’s ontwikkelen producten verkopen klanten overtuigen met alternatieven advies geven over public relations haalbaarheid van de implementatie van ontwikkelingen beoordelen operationele activiteiten coördineren

Functietitels

  • Regiomanager zuid-nederland
  • Manager projecten & resources
  • Afdelingshoofd support en beheer
  • Locatiemanager (28- 32 uur)
  • Regiomanager asielzoekerszorg
  • Afdelingshoofd toezicht, beleid en advies bij stadsarchief
  • Servicemanager
  • Traffic coördinator
  • Regiomanager den haag 32 uur