Beroep manager contactcenter

Via de uitgebreide beroepskeuzetest kun je zien welke beroepen bij jouw persoonlijkheidsprofiel passen.

Persoonlijkheidstypen

  • Ondernemend / Onderzoekend

Kennis

  • Beheer van klantrelaties
  • Eigenschappen van producten
  • Maatschappelijk verantwoord ondernemen
  • Eigenschappen van diensten

Vaardigheden

  • Bedrijfsprocessen analyseren
  • Werknemers motiveren
  • Klantenoordelen analyseren
  • Gezondheids- en veiligheidsprocedures plannen
  • Personeelscapaciteit analyseren
  • Operationele activiteiten coördineren
  • Werksfeer van continue verbetering creëren
  • Businessplannen analyseren
  • Vergaderingen regelen
  • Leiding geven aan personeel
  • Rapporten presenteren
  • Haalbaarheid van de implementatie van ontwikkelingen beoordelen
  • Toezicht houden op werkzaamheden
  • Bedrijfsnormen volgen
  • Hulpbronnen beheren
  • Oplossingen voor problemen creëren

Optionele kennis en vaardigheden

werknemers opleiden klantbeheer uitvoeren dienstverlening controleren klanteninzicht onderzoeken inzake klantendienst analyseren boekhoudkundige technieken klachten van klanten afhandelen gegevens over interacties met klanten bijhouden marketingtechnieken voor sociale media klantendienst beheren contracten beheren klantenservicetechnieken aanleren helpdeskproblemen afhandelen elektronische handelssystemen contact opnemen met klanten personeel aanwerven werknemers ontslaan toezicht houden op documentbeheer risicoanalyses uitvoeren