Beroep manager contactcenter

Via de uitgebreide beroepskeuzetest kun je zien welke beroepen bij jouw persoonlijkheidsprofiel passen.

Persoonlijkheidstypen

  • Ondernemend / Onderzoekend

Kennis

  • Beheer van klantrelaties
  • Maatschappelijk verantwoord ondernemen
  • Eigenschappen van producten
  • Eigenschappen van diensten

Vaardigheden

  • Businessplannen analyseren
  • Klantenoordelen analyseren
  • Bedrijfsnormen volgen
  • Gezondheids- en veiligheidsprocedures plannen
  • Werknemers motiveren
  • Hulpbronnen beheren
  • Rapporten presenteren
  • Personeelscapaciteit analyseren
  • Werksfeer van continue verbetering creëren
  • Leiding geven aan personeel
  • Operationele activiteiten coördineren
  • Oplossingen voor problemen creëren
  • Haalbaarheid van de implementatie van ontwikkelingen beoordelen
  • Bedrijfsprocessen analyseren
  • Vergaderingen regelen
  • Toezicht houden op werkzaamheden

Optionele kennis en vaardigheden

toezicht houden op documentbeheer helpdeskproblemen afhandelen gegevens over interacties met klanten bijhouden contact opnemen met klanten klachten van klanten afhandelen elektronische handelssystemen klantenservicetechnieken aanleren werknemers ontslaan boekhoudkundige technieken contracten beheren dienstverlening controleren onderzoeken inzake klantendienst analyseren marketingtechnieken voor sociale media personeel aanwerven klantendienst beheren werknemers opleiden klanteninzicht risicoanalyses uitvoeren klantbeheer uitvoeren

Functietitels

  • Regiomanager zuid-nederland
  • Manager projecten & resources
  • Afdelingshoofd support en beheer
  • Locatiemanager (28- 32 uur)
  • Regiomanager asielzoekerszorg
  • Afdelingshoofd toezicht, beleid en advies bij stadsarchief
  • Servicemanager
  • Traffic coördinator
  • Regiomanager den haag 32 uur