Beroep manager callcenter

Via de uitgebreide beroepskeuzetest kun je zien welke beroepen bij jouw persoonlijkheidsprofiel passen.

Persoonlijkheidstypen

  • Ondernemend / Conventioneel

Kennis

  • Beheer van klantrelaties
  • Klantendiensten
  • Maatschappelijk verantwoord ondernemen
  • Vertrouwelijkheid van informatie
  • Productkennis
  • Telemarketing
  • Communicatieprincipes
  • Callcentertechnologieën

Vaardigheden

  • Toezicht houden op werkzaamheden
  • ICT-project beheren
  • Streven naar bedrijfsgroei
  • Prestaties van medewerkers van een organisatie evalueren
  • Gegevens van automatische oproepverdeling interpreteren
  • Verslag uitbrengen over het algemene beheer van een bedrijf
  • Bedrijfsnormen volgen
  • Toezicht houden op het beheer van een zaak
  • Personeelscapaciteit analyseren
  • Kernprestatie-indicatoren van callcenters beheren
  • Behoeften van klanten identificeren
  • Omgaan met managers
  • Leiding geven aan personeel
  • Werksfeer van continue verbetering creëren
  • Activiteiten van callcenters analyseren
  • Haalbaarheid van de implementatie van ontwikkelingen beoordelen
  • Operationele activiteiten coördineren
  • Rapporten presenteren
  • Klantenoordelen analyseren
  • Oplossingen voor problemen creëren
  • Gezondheids- en veiligheidsprocedures plannen

Optionele kennis en vaardigheden

verkoopactiviteiten personeel aanwerven zakelijke analyse marketingtechnieken voor sociale media risicoanalyses uitvoeren contracten beheren elektronische handelssystemen boekhoudkundige technieken kwaliteitsborging van oproepen bedrijfsplannen voor onlineverkoop ontwikkelen oproeproutering activiteiten rond dochterondernemingen klantenservicetechnieken aanleren communicatie met vreemde culturen tot stand brengen werknemers opleiden dienstverlening controleren klanten overtuigen met alternatieven verkoopstrategieën onderzoeken inzake klantendienst analyseren prestatietendensen van oproepen analyseren marktonderzoek uitvoeren verkoopgesprekken houden marketingprincipes aanleren

Functietitels

  • Direct sales manager
  • Regiomanager asielzoekerszorg
  • Delivery manager
  • Spoed: manager/coach gezocht in casablanca
  • Vacature: e-commerce manager duitsland | 40 uur | vaste baan
  • Manager callcenter maaltijd service aan huis (40 uur)
  • Workforce management (wfm) coördinator
  • Sales manager groot zakelijk
  • Project manager contact center migration