Beroep kwaliteitsauditor callcenter

Via de uitgebreide beroepskeuzetest kun je zien welke beroepen bij jouw persoonlijkheidsprofiel passen.

Persoonlijkheidstypen

  • Ondernemend / Conventioneel

Kennis

  • Kwaliteitsborging van oproepen
  • Vertrouwelijkheid van informatie
  • Kwaliteitsstandaarden
  • Telemarketing

Vaardigheden

  • Medewerkers opleiden over kwaliteitsborging van oproepen
  • Klanttevredenheid garanderen
  • Constructieve kritiek geven
  • Telefonische fouten rapporteren
  • Inspectierapporten schrijven
  • Objectieve beoordeling van oproepen maken
  • Klantenoordelen analyseren
  • Prestatietendensen van oproepen analyseren
  • Rapporten presenteren
  • Oproepkwaliteit meten
  • Capaciteitenniveau's van medewerkers beoordelen
  • Feedback over beroepsprestaties geven
  • Goede kwaliteit van oproepen waarborgen

Optionele kennis en vaardigheden

klantendiensten projectbeheer advies geven over efficiëntieverbeteringen advies geven over het organisatieklimaat verkoopactiviteiten statistiek principes voor bedrijfsbeheer klanten overtuigen met alternatieven implementatie van kwaliteitsbeheersystemen ondersteunen communicatieprincipes boekhoudkundige technieken callcentertechnologieën verkoopstrategieën oproeproutering communicatiemethoden aanleren vragenlijsten opstellen winstgevendheid inschatten personeelscapaciteit analyseren verkoopargumenten werknemers opleiden vragenlijsten herzien teksten uittypen van audiobronnen