Beroep kwaliteitsauditor callcenter
Via de uitgebreide beroepskeuzetest kun je zien welke beroepen bij jouw persoonlijkheidsprofiel passen.
Kwaliteitsauditor callcenter: Open vacatures
Vind je droombaan op Talent.com, een van de grootste vacaturesites ter wereld.
Actuele vacatures: talent.com
Persoonlijkheidstypen
Kennis
- Telemarketing
- Information confidentiality
- Quality standards
- Call quality assurance management
Vaardigheden
- Analyse call performance trends
- Present reports
- Provide objective assessments of calls
- Provide feedback on job performance
- Assess employees' capability levels
- Give constructive feedback
- Train staff on call quality assurance
- Measure customer feedback
- Measure call quality
- Write inspection reports
- Report call errors
- Guarantee customer satisfaction
- Maintain high quality of calls
Optionele kennis en vaardigheden
vragenlijsten opstellen advies geven over het organisatieklimaat verkoopstrategieën communicatieprincipes principes voor bedrijfsbeheer advies geven over efficiëntieverbeteringen vragenlijsten herzien klantendiensten personeelscapaciteit analyseren implementatie van kwaliteitsbeheersystemen ondersteunen teksten uittypen van audiobronnen verkoopargumenten projectbeheer werknemers opleiden communicatiemethoden aanleren verkoopactiviteiten boekhoudkundige technieken oproeproutering winstgevendheid inschatten statistiek klanten overtuigen met alternatieven callcentertechnologieënLoopbaanperspectief
Het beroep kwaliteitsauditor callcenter behoort tot de beroepsgroep Directiesecretaresses. Uit onderzoek van Researchcentrum voor Onderwijs en Arbeidsmarkt (2020) is gebleken dat voor deze beroepsgroep de volgende loopbaanperspectieven gelden.
Onderwerp | Aantal banen | Perspectief |
---|---|---|
verwachte uitbreidingsvraag tot 2024 | 10500 | hoog |
verwachte vervangingsvraag tot 2024 | 17800 | gemiddeld |
verwachte baanopeningen tot 2024 | 28300 | gemiddeld |
salarisgroei tijdens loopbaan | gemiddeld | |
uitwijkmogelijkheden naar sector | erg hoog | |
substitutiemogelijkheden naar opleidingstype | gemiddeld | |
samenhang baankans met economie | laag |