Beroep kwaliteitsauditor callcenter

Via de uitgebreide beroepskeuzetest kun je zien welke beroepen bij jouw persoonlijkheidsprofiel passen.

Persoonlijkheidstypen

  • Ondernemend / Conventioneel

Kennis

  • Telemarketing
  • Vertrouwelijkheid van informatie
  • Kwaliteitsstandaarden
  • Kwaliteitsborging van oproepen

Vaardigheden

  • Prestatietendensen van oproepen analyseren
  • Rapporten presenteren
  • Objectieve beoordeling van oproepen maken
  • Feedback over beroepsprestaties geven
  • Capaciteitenniveau's van medewerkers beoordelen
  • Constructieve kritiek geven
  • Medewerkers opleiden over kwaliteitsborging van oproepen
  • Klantenoordelen analyseren
  • Oproepkwaliteit meten
  • Inspectierapporten schrijven
  • Telefonische fouten rapporteren
  • Klanttevredenheid garanderen
  • Goede kwaliteit van oproepen waarborgen

Optionele kennis en vaardigheden

vragenlijsten opstellen advies geven over het organisatieklimaat verkoopstrategieën communicatieprincipes principes voor bedrijfsbeheer advies geven over efficiëntieverbeteringen vragenlijsten herzien klantendiensten personeelscapaciteit analyseren implementatie van kwaliteitsbeheersystemen ondersteunen teksten uittypen van audiobronnen verkoopargumenten projectbeheer werknemers opleiden communicatiemethoden aanleren verkoopactiviteiten boekhoudkundige technieken oproeproutering winstgevendheid inschatten statistiek klanten overtuigen met alternatieven callcentertechnologieën