Beroep kassamedewerker casino

Via de uitgebreide beroepskeuzetest kun je zien welke beroepen bij jouw persoonlijkheidsprofiel passen.

Kassamedewerker casino: Open vacatures

Vind je droombaan op Talent.com, een van de grootste vacaturesites ter wereld.

Actuele vacatures: talent.com

Persoonlijkheidstypen

Vaardigheden

  • Nauwkeurigheid van de inventaris controleren

    Uitvoering van controleprocedures en documentatie met betrekking tot inventarisatietransacties.

  • Ethische gedragscode voor kansspelen volgen

    De regels en de ethische code volgen die worden gebruikt in kansspelen, weddenschappen en lottospelen. Het vermaak van de spelers in gedachten houden.

  • Geld omruilen in fiches

    Omruilen van wettige betaalmiddelen in speelfiches, penningen of tickets.

  • Goede manieren hebben ten opzichte van deelnemers

    Beleefd zijn en goede manieren hebben ten opzichte van spelers, omstanders en andere doelgroepen.

  • Klachten van klanten afhandelen

    Klachten en negatieve feedback van klanten beheren om problemen aan te pakken en, zo nodig, te zorgen voor een snel herstel van de dienstverlening.

  • Taakgegevens bijhouden

    Organiseren en classificeren van de verslagen van de voorbereide rapporten en correspondentie in verband met de uitgevoerde werkzaamheden en de stand van zaken met betrekking tot de taken.

  • Geldstroom beheren

    Het afsluiten van weddenschappen, het uitbetalen van de opbrengsten en het beheer van de cashflow.

  • Witwaspraktijken bij kansspelen voorkomen

    Maatregelen treffen om te voorkomen dat het casino wordt misbruikt om belasting te ontduiken of de herkomst van het geld te versluieren.

  • Rekenvaardigheden gebruiken

    Hanteren van een redenering en toepassen van eenvoudige of complexe numerieke concepten en berekeningen.

  • Betalingen verwerken

    Betalingen zoals contanten, kredietkaarten en debetkaarten aanvaarden. Terugbetalingen verwerken in geval van retour of vouchers en marketinginstrumenten zoals bonuskaarten of lidmaatschapskaarten beheren. Aandacht besteden aan de veiligheid en de bescherming van persoonsgegevens.

  • Communiceren met klanten

    Reageren op en communiceren met klanten op de meest efficiënte en geschikte manier om hen in staat te stellen toegang te krijgen tot de gewenste producten of diensten, of andere hulp die zij nodig kunnen hebben.

  • Letten op persoonlijke uitstraling

    Het juiste professionele imago van het project door persoonlijke verschijning waarborgen, is altijd van de hoogste norm. De juiste outfit en algemeen beeld en voorkomen kiezen; dagelijks inspanningen leveren om een goede indruk te geven.

  • Incidenten behandelen

    Behandel incidenten, zoals ongevallen, noodsituaties of diefstal, op passende wijze, overeenkomstig het beleid en de regelgeving van de organisatie.

  • Focussen op dienstverlening

    Actief zoeken naar efficiënte manieren om mensen te helpen.

Optionele kennis en vaardigheden

toezicht houden op de spelruimte ondernemingsbeleid huisregels meedelen ondernemingsbeleid toepassen juridische normen bij kansspelen melden aan spelmanager beleid in casino's

Loopbaanperspectief

Het beroep kassamedewerker casino behoort tot de beroepsgroep Administratief medewerkers. Uit onderzoek van Researchcentrum voor Onderwijs en Arbeidsmarkt (2020) is gebleken dat voor deze beroepsgroep de volgende loopbaanperspectieven gelden.

Onderwerp Aantal banen Perspectief
verwachte uitbreidingsvraag tot 20246300  laag
verwachte vervangingsvraag tot 202459500  hoog
verwachte baanopeningen tot 202465800  gemiddeld
salarisgroei tijdens loopbaan  gemiddeld
uitwijkmogelijkheden naar sector  erg hoog
substitutiemogelijkheden naar opleidingstype  hoog
samenhang baankans met economie  gemiddeld

Source: Sisyphus ODB