Beroep ict helpdesk manager

Via de uitgebreide beroepskeuzetest kun je zien welke beroepen bij jouw persoonlijkheidsprofiel passen.

Persoonlijkheidstypen

  • Realistisch / Onderzoekend

Kennis

  • Productkennis
  • Eigenschappen van producten
  • Eigenschappen van diensten
  • Organisatiestructuur

Vaardigheden

  • Onderrichten over vertrouwelijkheid van gegevens
  • Leiding geven aan personeel
  • Personeelscapaciteit analyseren
  • Gevoelige klantinformatie beveiligen
  • Productkennis bijhouden
  • ICT-ticketsysteem gebruiken
  • Oplossingen voor problemen creëren
  • Toezicht houden op gegevensinvoer
  • Communiceren met klanten
  • ICT-ondersteuning bieden
  • Werklast voorspellen

Optionele kennis en vaardigheden

kwaliteitsborging van oproepen werknemers opleiden nazorgdiensten aan klanten bieden medewerkers begeleiden software voor het beheer van klantrelaties gebruiken ict-kwaliteitsbeleid projectbeheer uitvoeren takenschema's beheren ict-helpplatformen prioriteit geven aan verzoeken kwaliteitsmodellen voor ict-processen ict-markt