Beroep clubhost

Via de uitgebreide beroepskeuzetest kun je zien welke beroepen bij jouw persoonlijkheidsprofiel passen.

Clubhost: Open vacatures

Vind je droombaan op Talent.com, een van de grootste vacaturesites ter wereld.

Actuele vacatures: talent.com

Persoonlijkheidstypen

Vaardigheden

  • Klachten van klanten afhandelen

    Klachten en negatieve feedback van klanten beheren om problemen aan te pakken en, zo nodig, te zorgen voor een snel herstel van de dienstverlening.

  • Relaties met klanten onderhouden

    Een duurzame en betekenisvolle relatie met klanten opbouwen om tevredenheid en trouw te garanderen door accuraat en vriendelijk advies en ondersteuning te bieden, kwaliteitsproducten en -diensten te leveren en naverkoopinformatie en -service te verstrekken.

  • Gasten bij hun vertrek helpen

    De genodigden helpen tijdens hun vertrek, feedback ontvangen over de tevredenheid en gasten uitnodigen om opnieuw te komen.

  • De toegankelijkheid voor gasten controleren

    De toegankelijkheid voor gasten controleren en ervoor zorgen dat wordt voorzien in de behoeften van de gasten en te allen tijde de veiligheid wordt gehandhaafd.

  • Klantenservice verlenen

    Het behouden van de hoogst mogelijke klantenservice en ervoor zorgen dat de klantenservice te allen tijde op professionele wijze wordt verleend. Helpen om klanten of deelnemers zich op hun gemak te laten voelen en speciale vereisten ondersteunen.

  • Vip-gasten assisteren

    VIP-gasten helpen met hun persoonlijke wensen en verzoeken.

  • Voorschriften inzake verkoop van alcoholische dranken aan minderjarigen handhaven

    Zorgen voor naleving van de overheidsvoorschriften betreffende de verkoop van alcoholische dranken aan minderjarigen.

  • Gasten begroeten

    Welkom op een vriendelijke manier verwelkomen op een bepaalde plaats.

  • Omgaan met veterinaire noodgevallen

    Onvoorziene voorvallen met betrekking tot dieren en omstandigheden die dringende maatregelen vereisen, op passende professionele wijze behandelen.

  • Klanten helpen

    Klanten ondersteunen en adviseren bij het nemen van aankoopbeslissingen, door hun behoeften te begrijpen, geschikte diensten en producten voor hen te selecteren en op beleefde wijze vragen te beantwoorden over producten en diensten.

  • Omgaan met agressief gedrag

    Snel en professioneel reageren op ongewenst gedrag door passende en juridische stappen te ondernemen om verdere agressiviteit te voorkomen, zoals een mondelinge waarschuwing, rechtmatige verwijdering uit de gebouwen of aanhouding van de betrokken persoon. Melden van de details van ongewenst gedrag in overeenstemming met de procedures van de organisatie.

Optionele kennis en vaardigheden

tafels schikken bestellingen voor eten en drinken van gasten opnemen drankproducten zorgen voor gasten met bijzondere behoeften kasstroom beheren alcoholische drank producten speciale zitplaatsen regelen reserveringen verwerken dranken serveren alcoholische dranken bereiden mensenmassa’s beheersen speciale promoties bedenken klanten adviseren over menu's voor speciale gelegenheden en evenementen gemengde dranken bereiden oppervlakken schoonmaken

Loopbaanperspectief

Het beroep clubhost behoort tot de beroepsgroep Verleners van overige persoonlijke diensten. Uit onderzoek van Researchcentrum voor Onderwijs en Arbeidsmarkt (2020) is gebleken dat voor deze beroepsgroep de volgende loopbaanperspectieven gelden.

Onderwerp Aantal banen Perspectief
verwachte uitbreidingsvraag tot 20241300  gemiddeld
verwachte vervangingsvraag tot 20247700  hoog
verwachte baanopeningen tot 20249000  gemiddeld
salarisgroei tijdens loopbaan  gemiddeld
uitwijkmogelijkheden naar sector  gemiddeld
substitutiemogelijkheden naar opleidingstype  hoog
samenhang baankans met economie  laag

Source: Sisyphus ODB