Beroep chatmedewerker

Via de uitgebreide beroepskeuzetest kun je zien welke beroepen bij jouw persoonlijkheidsprofiel passen.

Persoonlijkheidstypen

  • Conventioneel / Ondernemend

Kennis

  • Eigenschappen van producten
  • Eigenschappen van diensten
  • Vertrouwelijkheid van informatie

Vaardigheden

  • Oplossingen voor problemen creëren
  • Klanten overtuigen met alternatieven
  • Aanpassen aan veranderende situaties
  • Beschikken over computervaardigheden
  • Gegevens verwerken
  • Geschreven communicatie begrijpen
  • Schriftelijk antwoorden op vragen
  • Klanttevredenheid garanderen
  • Meerdere taken tegelijkertijd uitvoeren
  • Taakgegevens bijhouden
  • Taken zelfstandig afhandelen

Optionele kennis en vaardigheden

koppelverkoop toepassen verkoopargumenten actief verkopen software voor het beheer van klantrelaties gebruiken escalatieprocedures uitvoeren prioriteit geven aan verzoeken communicatiemiddelen gebruiken helpdeskproblemen afhandelen callcentertechnologieën geduld uitoefenen communicatietechnieken gebruiken elektronische handelssystemen gegevensanalyses uitvoeren processen voor elektronische aankoop nazorgdiensten aan klanten bieden communicatieprincipes inkomende oproepen beantwoorden