Beroep campingmedewerker

Campingmedewerkers verrichten klantenzorg en andere operationele diensten op een kampeerterrein.

Campingmedewerker: Open vacatures

Vind je droombaan op Talent.com, een van de grootste vacaturesites ter wereld.

Actuele vacatures: talent.com

Persoonlijkheidstypen

Vaardigheden

  • Klachten van klanten afhandelen

    Klachten en negatieve feedback van klanten beheren om problemen aan te pakken en, zo nodig, te zorgen voor een snel herstel van de dienstverlening.

  • Financiële transacties verwerken

    Beheren van valuta's, financiële omwisselingsactiviteiten, deposito's en bedrijfs- en voucherbetalingen. Voorbereiden van uw gastenaccounts en deze beheren en contante betalingen of betalingen met creditcard en pinpas incasseren.

  • Campingfaciliteiten onderhouden

    Campingsites of andere recreatiegebieden in stand houden, onder meer door ze te onderhouden en van de aangewezen benodigdheden te voorzien.

  • Klantenservice verlenen

    Het behouden van de hoogst mogelijke klantenservice en ervoor zorgen dat de klantenservice te allen tijde op professionele wijze wordt verleend. Helpen om klanten of deelnemers zich op hun gemak te laten voelen en speciale vereisten ondersteunen.

  • Campingfaciliteiten schoonmaken

    De campingfaciliteiten zoals hutten, caravans, terreinen en recreatieve voorzieningen desinfecteren en onderhouden.

  • Campingvoorraden en -uitrusting onderhouden

    Bewaken van de voorraden van de bevoorradings- en campinginstallaties, selecteren en controleren van de leveranciers en zorgen voor verloop en onderhoud van de voorraad.

  • Gasten begroeten

    Welkom op een vriendelijke manier verwelkomen op een bepaalde plaats.

  • Aan toerisme gerelateerde informatie verschaffen

    Klanten relevante informatie verstrekken over historische en culturele locaties en evenementen, en deze informatie op een ludieke en informatieve manier overbrengen.

  • Klanten met bijzondere behoeften assisteren

    Cliënten met speciale behoeften helpen met inachtneming van relevante richtlijnen en speciale normen. Hun behoeften herkennen en zo nodig adequaat op deze behoeften reageren.

  • Gezondheids-, veiligheids- en hygiënewetgeving op het gebied van voedsel naleven

    De veiligheid en de hygiëne van levensmiddelen in acht nemen bij de bereiding, vervaardiging, verwerking, opslag, distributie en levering van levensmiddelen.

Optionele kennis en vaardigheden

de voorzieningen van een hotelkamer uitleggen verkoopstrategieën ten uitvoer brengen boekingen verwerken alcohol- en drugsmisbruik detecteren behoeften van klanten identificeren een incidentenrapportage bijhouden marketingstrategieën implementeren klantgegevens vastleggen boodschappen doen voor klanten de rekening aan het eind van de dag opmaken reserveringen verwerken aankomst en vertrek organiseren materiaal met lokale informatie distribueren beoordelen of een ruimte schoon is vertrek uit een accommodatie afhandelen

Source: Sisyphus ODB